بسته
(0) آیتم ها
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
منوی محصولات
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    از شرکت هایک ویژن چه میدانید؟

    از شرکت هایک ویژن چه میدانید؟

    هایک ویژن یک کمپانی پیشتاز جهانی در عرصه ی لوازم امنیتی و راه حل های امنیتی است. هایک ویژن در حال حاضر دارای بیشتر از 40000 کارمند که بیش از 19000 تا از آنها مهندسان تحقیق و توسعه هستند. کمپانی هایک ویژن 8% از سود حاصل از فروش خود را برای تحقیق و توسعه اختصاص داده است که برای محصولات بهتر استفاده می شود. هایک ویژن یک سیستم تحقیق و توسعه به صورت طراحی، توسعه، آزمایش، پشتیبانی فنی و سرویس را ایجاد کرده است. دفتر مرکزی در هانگ ژو واقع شده است و دفتر های تحقیق و توسعه به صورت جهانی در مونترال کانادا، لندن انگلیس، و البته 5 دفتر در چین واقع شده اند.

    هایک ویژن فناوری های اصلی رمزگذاری صوتی وتصویری، پردازش تصویر ویدیویی، ذخیره سازی داده های مرتبط و فناوری های آینده نگر مانند رایانش ابری، یادگیری عمیق وداده ی بزرگ خود را ارتقا داده است. در چند سال اخیر، هایک ویژن شناخت و تجربه ی خود را درباره نیاز مشتری مانند امنیت عمومی، حمل و نقل، آموزش، سلامت، موسسات مالی و انرژی و همچنین ساختمان های هوشمند، عمیق تر کرده است. بر این اساس هایک ویژن راه حل های حرفه ای برای نیاز های بازار ارائه می دهد. علاوه بر صنعت نظارت تصویری، هایک ویژن تجارت خود را به خانه های هوشمند، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو برای کشف کانال هایی برای پایداری طولانی مدت توسعه داده است.

    هایک ویژن یکی از گسترده ترین شبکه های بازاریابی در صنعت را ایجاد کرده است که شامل 59 کشور تابعه منطقه ای خارج از کشور، برای پاسخگویی سریع به نیاز های مشتریان، کاربران و شرکا است. محصولات هایک ویژن مجموعه ی متنوعی از بازار های بیش از 150 کشور را پوشش میدهد.

    برای اطلاعات بیشتر یا خرید محصولات هایک ویژن، با شماره های زیر تماس بگیرید:

    09132684760

    09139095075

    نظر خود را بیان کنید