بسته
(0) آیتم ها
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
منوی محصولات
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    دوربین های تشخیص حرات و آتش سوزی داهوا

    دوربین های تشخیص حرات و آتش سوزی داهوا

    بازیافت و محل های زباله مکانهایی هستند که به دلیل برخی مواد احتمالی قابل احتراق ، خطرات ذاتی در حین فرایند دفع و سایر عوامل محیطی مستعد خطرات آتش سوزی بزرگ هستند. به ویژه ، آتش سوزی های ناشی از باتری تبدیل به یک چالش رو به رشد شده است که امروزه بخش جهانی بازیافت و مدیریت پسماند با آن روبروست. گزارش جدیدی که مشترکاً توسط Eunomia و انجمن خدمات محیطی (ESA) تهیه شده است برآورد می کند که از میان 300 آتش سوزی زباله در انگلستان در هر سال ، تقریباً 48٪ ناشی از باتری های لیتیوم یونی است که هزینه کل سالیانه آن حدود 158 میلیون پوند


    با توجه به عواقب مخرب آتش سوزی بر محیط زیست و جامعه ، راه حل تشخیص زودهنگام برای پیشگیری از آتش سوزی و کنترل زود هنگام آتش بسیار مهم است. با این حال ، فن آوری ها و دستگاه های تشخیص سنتی مانند آشکارسازهای دود (ویدئو ، لیزر و غیره) اغلب منبع آتش را تنها پس از توسعه آن تشخیص می دهند و کنترل و اطفاء حریق را در زمان دشوار می کند. بنابراین ، یک فناوری جدید برای تشخیص زودهنگام منبع آتش مورد نیاز است.


    به عنوان یک ارائه دهنده خدمات و راه حل هوشمند IoT با محوریت ویدئو ، فناوری Dahua جدیدترین فناوری حرارتی را برای توانمندسازی سری اقتصادی Eureka خود-دوربین حرارتی کوتاه حرارتی با عملکرد تشخیص زود هنگام منبع آتش ، به کار می گیرد. این سری همراه با ارتباط زنگ خطر در محل ، تشخیص بیش از حد حرارت ، تشخیص رفتار سیگار کشیدن ، نظارت بر وضعیت تجهیزات و سایر ویژگی های هوشمند ، یک راه حل پیشگیرانه پیشگیرانه در سطح ابتدایی برای اپراتورهای زباله و صاحبان کارخانه ها ارائه می دهد.

    تشخیص منبع حرارت اولیه

    سری Dahua Eureka مجهز به "چشم حرارتی" می تواند آنچه را که دوربین های نظارتی سنتی نمی توانند ببینند پیدا کند: منبع گرما. بر اساس اندازه گیری دما ، این دوربین حرارتی با عملکرد بالا می تواند یک خطر احتمالی آتش سوزی ، مانند افزایش ناگهانی دما یا دمای غیر طبیعی بیش از یک آستانه مشخص (به عنوان مثال 80 درجه سانتی گراد) را تشخیص دهد. با دادن علائم هشدار دهنده اولیه ، می تواند از وقوع آتش سوزی جلوگیری کرده و قبل از گسترش و گسترش آتش سوزی به موقع پاسخ دهد.

    هشدار لحظه ای علائم آتش

    سری Dahua Eureka به محض تشخیص دمای غیر طبیعی زنگ هشدار را فعال می کند. به طور قابل توجهی زودتر و سریعتر از زنگ هشدار دهنده دود معمولی است ، به ویژه در فضایی نسبتاً بزرگ که دود زمان زیادی طول می کشد تا به بالای آن برسد. همراه با سیستم بازدارندگی فعال داخلی دوربین ، به کارکنان محل نیز از طریق نور سفید و زنگ هشدار به موقع اطلاع داده می شود

    تشخیص محل منبع آتش

    با استفاده از قابلیت نفوذ قوی فناوری حرارتی ، سری Dahua Eureka می تواند محل منبع آتش را به دقت تشخیص دهد حتی زمانی که توسط دود احاطه شده است. این می تواند به وضوح تصاویری را نشان دهد که توزیع دما و نقاط داغ در صحنه تحت نظارت را نشان می دهند. این تصاویر حرارتی پرسنل محل را در اطفاء موثر آتش حریق قبل از خارج شدن از کنترل راهنمایی می کند.

    تشخیص رفتار سیگار کشیدن

    بعلت رفتار سیگار کشیدن در داخل ایستگاه های انتقال زباله ، بعید است دوربین ها و آشکارسازهای سنتی سیگار کشیدن را تشخیص داده و به موقع به فرد سیگاری هشدار دهند زیرا دور بسیار کوچک است. دوربین حرارتی سری Dahua Eureka الگوریتم یادگیری عمیقی را اتخاذ می کند که می تواند رفتار سیگار کشیدن مشکوک را با تجزیه و تحلیل وضعیت بدن و دمای سیگار تشخیص دهد. علاوه بر این ، دوربین از نور سفید و آلارم های شنیداری به عنوان بازدارنده های فعال برای هشدار مستقیم سیگاری تشخیص داده شده استفاده می کند.

    تشخیص گرمای بیش از حد ماشین آلات

    سری Dahua Eureka همچنین برای ردیابی و نظارت مداوم گرما و دمای نوار نقاله ، بلبرینگ ، موتور و سایر تجهیزات برای اطمینان از عملکرد ایمن ایستگاه ها و کارخانه های زباله مناسب است. هنگامی که گرمای بیش از حد ماشین آلات تشخیص داده می شود ، یک زنگ هشدار فعال می شود و برای پرسنل مربوطه ارسال می شود تا آنها را از هرگونه نقص احتمالی و خطر آتش سوزی مطلع کند.

    نظارت بر آب و هوا به صورت 24 ساعته و 7 ساعته

    سری Dahua Eureka با محافظت از محیط ، می تواند به طور خودکار نفوذ و سایر تهدیدات احتمالی را در انواع محیط های خشن در زمان واقعی تشخیص داده و مکان یابی کند و حتی در تاریکی مطلق نیز تصاویر واضحی را ثبت کند. این مانیتورینگ 24 ساعته و بی وقفه برای تاسیسات زباله و کارخانه هایی که عموماً در مناطق دور افتاده با شرایط نوری ضعیف قرار دارند ، فراهم می کند ، که سطح امنیت کلی را به طور کامل بهبود می بخشد.

    سری Eureka به عنوان یک محصول پایه از خانواده حرارتی داهوا ، به عنوان یک سیستم تشخیص زودهنگام مقرون به صرفه برای خطرات آتش سوزی عمل می کند. قابلیت تشخیص از راه دور آن را قادر می سازد تا دمای بین 1 تا 15 متر را اندازه گیری کند ، که برای تأسیسات داخلی بزرگ و بزرگ مانند ایستگاه های انتقال زباله ، انبارها و گیاهان ایده آل است. علاوه بر جلوگیری از آتش سوزی ، می توان از آن برای تشخیص رگ ها و افراد در آب ، استفاده از تلفن همراه در وضعیت گاز استفاده کرد

    نظر خود را بیان کنید