بسته
(0) آیتم ها
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
منوی محصولات
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    نسل جدید دوربین مدار بسته بیسیم

    دوربین مداربسته بیسیم یکی از جدید ترین تکنولوژی های سیستم های نظارت تصویری میباشد که تصویر دوربین های مداربسته تحت شبکه را با استفاده از پروتکل بی سیم WIFI به دستگاه NVR میفرستد.

    به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دوربین‌های مداربسته بیسیم انواع مختلفی دارد که در همه ی آنها برای انتقال تصویر نیاز به هیچ گونه سیم یا کابل نیست ولی برای تغذیه دوربین مدار بسته نیاز به کابل می‌باشد. اما در جدید نسل دوربین‌های مدار بسته دوربینی جدیداً روانه بازار شده است که حتی برای تغذیه برق هم نیازی به کابل ندارد و انرژی مورد نیاز جهت روشن شدن و ضبط تصاویر را از انرژی خورشید دریافت و برای استفاده در مواقعی که نور خوشید نیست ذخیره می‌کند. در این خبر شما را با انواع دوربین مدار بسته بیسیم و دوربین خورشیدی آشنا می‌کنیم.

    انواع دوربین مداربسته بدون سیم

    ۱. دوربین مداربسته بی سیم مراقب کودک (BabyCam)

    ۲. دوربین مدار بسته بدون سیم پانوراما (Fish Eye Camera)

    ۳. پکیج دوربین مداربسته بیسیم (Wifi CCTV Package)

    ۴. دوربین مدار بسته خورشیدی (Solar CCTV)

    دوربین مداربسته بیسیم مراقب کودک (BabyCam)

    این نوع دوربین همانطور که از نام آن مشخص است جهت استفاده والدین برای مراقبت از کودکان و یا سالمندان تولید شده است. اما علاوه بر این برای مواردی دیگر از قبیل نظارت بر کارمندان شرکت، انبار کارخانه‌ها و هر محیط داخلی دیگری مناسب می‌باشد و با توجه به امکانات و قیمتی که دارد مورد بسیار مناسبی برای نظارت در محیط‌های داخلی می‌باشد. از امکانات ویژه این نوع دوربین‌ها می‌شود به موارد زیر اشاره کرد :

    ۱. انتقال اینترنتی بی سیم تصاویر

    ۲. ضبط تصاویر روی مموری

    ۳. قابلیت چرخش در جهت عمودی و افقی

    ۴. انتقال و ضبط دو طرفه صدا علاوه بر تصویر

    دوربین مدار بسته بدون سیم پانوراما (Fish Eye Camera)

    این نوع دوربین مدار بسته بیسیم علاوه بر امکان انتقال بدون سیم و اینترنتی تصاویر قابلیت ضبط تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه را می‌باشد. برای این منظور این دوربین به لنز بسیار باز Ultra Wide مجهز شده و می‌تواند تصاویر را به صورت پانوراما ضبط کند به همین جهت به این نوع دوربین‌ها FISH EYE یا چشم ماهی میگویند که تصاویر را مانند زاویه چشم ماهی به صورت کاملاً باز ضبط می‌کند. این ویژگی‌ها باعث شده این نوع دوربین برای محیط‌های داخلی که نیاز به نظارت در لحظه همه جانبه مییباشد بسیار مناسب باشد. از امکانات ویژه این نوع دوربین‌ها می‌شود به موارد زیر اشاره کرد :

    ۱. انتقال اینترنتی بی سیم تصاویر

    ۲. ضبط تصاویر روی مموری

    ۳. قابلیت ضبط تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه

    ۴. انتقال و ضبط دو طرفه صدا علاوه بر تصویر

    پکیج دوربین مداربسته بیسیم (Wifi CCTV Package)

    اصلی ترین ویژگی این نوع دوربین مداربسته این می‌باشد که بر خلاف دو نوع قبلی امکان استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی را دارد. همانطور که از نام مشخص است این دوربین‌ها به صورت پکیج ارائه می‌شود و شامل چند دوربین مداربسته بیسیم، آداپتور و دستگاه ضبط تصاویر تحت شبکه NVR می‌باشد. این نوع دوربین‌ها علاوه امکان نصب در محیط‌های خارجی مهم‌ترین ویژگی دیگری که دارند چند دوربینه بودن و دارا بودن دستگاه ضبط تصاویر می‌باشد. از دیگر امکانات ویژه این نوع دوربین‌ها می‌شود به موارد زیر اشاره کرد :

    ۱. دارا بودن چند دوربین مداربسته (اغلب ۴ دوربین)

    ۲. ضبط تصاویر روی دستگاه NVR

    ۳. ارتباط دوربین مداربسته و NVR بدون سیم

    ۴. قابلیت نصب در محیط بیرونی Outdoor

    ۵. انتقال تصویر اینترنتی

    دوربین مدار بسته خورشیدی (Solar CCTV)

    جدیدترین نسل دوربین مداربسته می‌باشد که مهم‌ترین ویژگی آن عدم نیاز به برق برای روشن شدن و انتقال تصاویر می‌باشد این ویژگی یعنی برای استفاده از این دوربین مدار بسته نیاز به هیچ نوع کابل و سیم نمی‌باشد این ویژگی در کنار Outdoor بودن آن این امکان را می‌دهد که از این دوربین مداربسته در هر جایی نصب و استفاده شود حتی در محیط‌هایی که برق وجو ندارد! یا امکان هیچ نوع کابل کشی وجو ندارد. این نوع دوربین مداربسته برای تأمین برق خود از یک پنل خورشیدی، برای ذخیره انرژی از یک باتری داخلی، برای انتقال تصویر از پروتکل وای فای و برای ضبط تصاویر از درگاه MicroSD استفاده می‌کند. از امکانات ویژه دوربین مدار بسته خورشیدی می‌شود به موارد زیر اشاره کرد :

    ۱. تأمین برق از انرژی خورشید

    ۲. ذخیره انرژی برای شب

    ۳. قابلیت نصب در محیط بیرونی Outdoor

    ۴. ضبط تصاویر روی مموری

    ۵. انتقال تصویر اینترنتی

    نظر خود را بیان کنید