بسته
(0) آیتم ها
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
منوی محصولات
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    نسل جدید دوربین های داهوا با تکنولوژی HDCVI 4

    امروزه با گسترش تکنولوژی طراحی دوربین های مداربسته، شرکت داهوا با بهره گیری از تکنولوژی های جدید، نسل HDCVI 4 را روانه بازار کرده است که هدف و تمرکز اصلی آن بر روی کنترل های هوشمند و اینترنت اشیاء می باشد. این دوربین ها که حال به خوبی با تکنولوژی های هوش مصنوعی ترکیب شده اند می توانند در مکان های مختلفی و به صورت کاملا از راه دور کنترل شوند و با جمع آوری جمعیت آماری می توانند به خوبی محیط شما را ایمن تر از قبل نمایند. ترکیب تکنولوژی های هوش مصنوعی در کنار HDCVI باعث شده تا بتوانید به خوبی از این دوربین ها در انجام کارهای مدیریتی نیز استفاده کنید و نسل جدید HDCVI 4 پدید آید.

    مزایای استفاده از تکنولوژی HDCVI 4

    یکی از مزایای اصلی که می توان با استفاده از دوربین های نسل جدید HDCVI 4 بدست آورد، جمع اطلاعات محیطی می باشد. وجود سنسورهایی چون سنسور گاز، دما و رطوبت و همچنین وجود دوربین های با کیفیت میتواند به راحتی تصاویر و داده های موجود را دریافت کند و با استفاده از سیستم آنالیز به شما این امکان را بدهد تا بتوانید به خوبی داده های خود را پردازش کرده و با استفاده از برنامه های مختلف بر روی پلتفرم های مختلف نتیجه را مشاهده کنید.

    یکی از قابلیت های اصلی و بسیارکاربردی HDCVI 4 استفاده از قابلیت Data Report می باشد که به همراه قابلیت Live Preview می توانید به راحتی محیط مورد نظر خود را هم از نظر سنسوریک و محیطی و هم از نظر بینایی موردی بررسی و ارزیابی قرار دهید، در برخی مکان ها مانند، گلخانه ها  یا محیط های انباری می توانید از این دوربینها به منظور مراقبت از راه دور و مستمر استفاده نمایید و همچنین این اجازه را به شمامی دهد تا به خوبی محیط پیرامون خود را بررسی کرده و از طریق سنسورهای موجود بتوانید به خوبی مدیریت لازم در محیط را انجام دهید. تکنولوژی های به کار رفته در HDCVI 4 باعث شده است تا این دوربین ها به خوبی برای کارهای مدیریتی و نظارتی مناسب باشند.

    نسل جدید دوربین های داهوا باتکنولوژی HDCVI 4

    نسل جدید دوربین های داهوا باتکنولوژی HDCVI 4

    قدرت بسیار بالای HDCVI 4 در تشخیص حرکت

    یکی از ویژگی های خاص دوربین های HDCVI 4 برای داشتن سنسورهای بی سیم، استفاده ازقابلیت تشخیص حرکت می باشد که می تواند به خوبی یک فرد را در یک تصویر تعقیب کرده و حرکات او را به صورت کامل زیر نظر بگیرد. وجود قابلیت های مختلفی چون H.265+ و... که در دوربین های نسل قبل نیز حضور داشته است به خوبی می تواند سبب افزایش کارایی دوربین های امنیتی داهوا شود، داشتن یک پردازشگر مرکزی IOT باعث می شود که به خوبی بتوانید اطلاعات و آلارم های مربوط بهسنسورهای موجود در دوربین را بررسی کرده و از آنها به منظور اعمال تغییرات محیطیاستفاده کنید، البته باید درنظر داشت که این موارد تنها برخی از ویژگی هایتکنولوژی 4HDCVI دوربین های داهوا می باشد.

    یکی از ویژگی هایی که در نسل جدید HDCVI 4 به وجود آمده است وجود رابط کاربری جدید با ویژگی های خاص می باشد، استفاده از این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کنترل بهتری بر روی دوربین های خود داشته باشید و با سرعت بیشتری بتوانید آنها را در اختیار داشته باشید، وجود برنامه های مخصوص اندروید و ویندوز و پلتفرم های دیگر باعث می شود که بتوانید در هر زمانی و از طریق اینترنت به خوبی محیط مورد نظر خود را مدیریت کنید.

    نظر خود را بیان کنید